onsdag 21 mars 2012

Nedräkning

Är det någon som har missat att Hungerspelen har biopremiär på fredag? Nä, trodde väl inte det. Några i bokcirkeln har lyckats få tag på biljetter till smygpremiären i morgon och jag är bara lite lite avundsjuk på dom. Men jag förväntar mig en rapport på fredag då vi ska ha bokcirkel. Men jag har sagt att dom inte får säga för mycket, lite spänning vill man ju ha kvar. Jag vet allt som händer men det ska bli spännande att se hur världen ser ut, och människorna. Fast efter att ha sett trailerna är jag inte helt nöjd med Peeta. Han ser liksom... fjunig ut. Visst, han ska vara den ärliga och lite oskuldsfulla men fjunig? Nej! Men jag kanske ändrar mig. Jag får vänta en hel vecka tills jag kanske ändrar mig. Nästa fredag ska jag se den och hoppas hoppas att den här veckan går fort. Och ni som ser den redan den här helgen - njut!




Inga kommentarer: