måndag 21 februari 2011

Att våga eller inte våga...

Hmm... jag funderar på om jag ska ge mig i kast med den där 30 dagars-utmaningen som jag har sett att många har på sina bokbloggar, bland andra Lucy och Bokhora.

Ni har ju säkert märkt att det kan gå ganska så lång tid mellan gångerna jag bloggar och jag vet inte riktigt om jag kommer att klara av att blogga varje dag i en hel månad. Jag får nog tänka på det lite till. Fast det skulle vara kul så kanske kanske att jag testar. Och om jag inte hinnar blogga varje dag så kanske det är ok att jag gör flera inlägg på en dag, eller?!

Vad tycker ni?

/Anna

1 kommentar:

Ka sa...

Jag tycker definitivt att du ska göra det! Jag är ju på (på x-bloggen, länkar inte eftersom jag inte vill besudla din blogg med reklam)och kör inte totalstrikt. Det vore skitkul att få se vad du svarar på alla frågor. Kanske något för oss att ha med i nästa boktriangel?

kram kram/Ka